Μελέτη περίπτωσης:

Apple-based λύση αυτοματοποίησης αποθήκηςμειώνει τους χρόνους επεξεργασίας κατά το ήμισυ

Σχετικά με την ASBIS-Ukraine

Η ASBIS-Ουκρανία αποτελεί μέρος της διεθνούς holding ASBIS Group, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά διανομής για περισσότερα από 30 χρόνια. Η εταιρεία διαθέτει 2 μεγάλα κέντρα διανομής και μια ευρεία βάση προϊόντων και συνεργατών. Στην ουκρανική αγορά, η βασική αποστολή της είναι να καταστήσει τις νέες τεχνολογίες διαθέσιμες σε κάθε εταιρεία.

Η επιχειρηματική πρόκληση

Η αποθήκη αποτελεί μέρος ενός τεράστιου συστήματος που πρέπει να λειτουργεί ρολόι. Υπάρχουν πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία στην αποθήκη, όπως η διαχείριση της αποδοχής και της αποστολής των εμπορευμάτων, η επαλήθευση μεγάλου όγκου πληροφοριών, η ταχύτητα επεξεργασίας, η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και άλλα. Πριν από το έργο, οι υπάλληλοι της αποθήκης της ASBIS τηρούσαν τα αρχεία με ημιαυτόματο τρόπο. Σε κάθε εργασία συμμετείχαν δύο άτομα. Και μερικές φορές, λόγω της έντασης και του μεγάλου όγκου εργασίας, μπορούσαν να κάνουν λάθη που είχαν ως αποτέλεσμα άγχος, διπλό έλεγχο και απώλεια χρόνου.

Η λύση

Η ASBIS-Ukraine έκανε τη σωστή επιλογή εφαρμόζοντας τη λύση Apple για την αυτοματοποίηση της αποθήκης. Η ενσωμάτωση πραγματοποιήθηκε από τεχνικό εμπειρογνώμονα της Apple και διήρκεσε ελάχιστο χρόνο. Η λύση Apple-based για την αυτοματοποίηση της αποθήκης είναι μια ολοκληρωμένη λύση που ταιριάζει στις απαιτήσεις του έργου της αποθήκης, αποτελούμενη από:

  • Συσκευές Apple - iPhone/iPod touch.
  • Θήκη Datecs Linea Pro με αναγνώστη γραμμωτού κώδικα και προστασία κατά των βανδάλων.
  • Διακομιστής διαχείρισης Jamf Pro.
  • Διαχείριση μέσω του Apple Business Manager.
  • Απομακρυσμένος έλεγχος, ενημερώσεις λειτουργικού συστήματος, προφίλ ασφαλείας - όλα λήφθηκαν υπόψη.

Μέγιστη λειτουργικότητα της λύσης:

  • Ένα ειδικά αναπτυγμένο λογισμικό υποστηρίζει τη στοχευμένη λειτουργία των συσκευών.
  • Αυτόματες ενημερώσεις λογισμικού σε δευτερόλεπτα σε όλες τις αποθήκες και τις συσκευές
  • Ασφάλεια και αξιοπιστία δεδομένων: απομακρυσμένος καθαρισμός δεδομένων και κλείδωμα σε περίπτωση απώλειας
  • Πολύγλωσσο περιβάλλον εργασίας
  • Υψηλής αντοχής βανδαλιστικό περίβλημα
  • Υποστήριξη χρόνου λειτουργίας με φορτιστές

Τα αποτελέσματα

  • Η ταχύτητα όλων των διαδικασιών αποστολής διπλασιάστηκε.
  • Ένας υπάλληλος μπορεί να ελέγχει ολόκληρη τη διαδικασία αποδοχής ή μεταφοράς εμπορευμάτων.
  • Τα λάθη που σχετίζονται με τον ανθρώπινο παράγοντα έχουν εξαφανιστεί.

Ζητήστε μια ενημέρωση

Επικοινωνήστε μαζί μας. Μας αρέσει πραγματικά να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Οι ειδικοί μας είναι έτοιμοι να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή λύση για τις ανάγκες σας.